Trevlig helg.....

..hoppas jag att det varit för alla. Jag fick faktiskt vara lite ledig i lördags därav så få inlägg under helgen. Jag var bara in en stund tidigt på morronen och sen lämnade jag faktiskt Åsele ett par timmar.

Nåväl, regn och slask idag söndag..ny vecka på gång..ska ladda upp med julkakor, och framförallt lussefika. Det är ju lucia på söndag men det lär säkert bli fikande under hela veckan...

Oturligt nog går jag och dras med nåt ont i ryggen.. ( eller ryggstödet som min Emil sa när han var liten och menade ryggraden..) hoppas bara jag inte får ryggskott mitt i alltihop?

Har anlitat 2 stycken som ska hjälpa till med lussebaket, de ska få stoppa i russin medans jag snurrar bullarna. Kanske inte tycks som nåt glamoröst bagarjobb men ack så värdefull tid jag sparar på det...

Nå ha d gott, tjingeling=)

Kommentarer
Postat av: Kristina

Hoppas din rygg blir bättre. Ha en bra dag.

2009-12-07 @ 04:24:33
Postat av: Baga´r´n

Tack o tack d samma=)

2009-12-07 @ 04:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0