-15.5

Japp, det visade termometern i morse då jag åkte till jobbet.... Brrr....

Vi håller värmen här på Kronan, genom att koka rykande färskt och gott kaffe.

Johanna fyller återigen upp bakelsekylen med en massa gosaker, bl.a en smaskig chokladmoussebägare. Mums!

Malin är "källartroll", står alltså nere i källaren och binder vackra kransar. Vi börjar ju närma oss Allhelgonahelgen, och här hittar Du allt Du behöver för att smycka graven; ljus, dekorationer och kransar.

**************************************************************************'
Till dagens har vi

"Marris goda Kasslergryta"

Serveras med ris och en härlig melonsallad.

Inkl. bröd, måltidsdryck och kaffe/te............ 69:-

***************************************************************************

Starta helgen hos oss! Välkommen in på "Fredagsmys"...

Johanna, Malin och Marlene

Kommentarer
Postat av: Evvy

Jag vill komma och fredagsmysa hos er...men ni hinn ju stäng innan jag är nere i metro!!

2010-10-22 @ 14:40:51
Postat av: Anonym

God lunch hos er har startat min mysfredag! Kanske blir det lördagsmys hos er också :)

2010-10-22 @ 15:14:15
Postat av: Vi på Kronan

Välkommen att mysa hos oss precis hur ofta och länge ni vill... :)

2010-10-22 @ 17:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0