Lunch torsdag..

Smarrig chili con carne , massor med godsaker som vanligt på buffébordet..

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej! Vilken otroligt mysig blogg. Jag har blivit tipsad om Er butik och har själv bildat mig en uppfattning, en god sådan, genom Er blogg och fina bilder. Jag tillverkar tvål och letar återförsäljare runtom i landet. Ta gärna ett titt på min hemsida och fundera på om tvålen kan vara något för Er!? Särskilt passande vore kanske kaffetvålen? Med tanke på Ert café..? Vänliga Hälsningar.

2011-09-22 @ 10:58:52
URL: http://www.omhulda.se
Postat av: Lina

Adressen är www.omhulda.se Kanske fungerar inte länken som jag lagt in i och med att det inte är en blogg. Vänligen /Lina.

2011-09-22 @ 11:00:07
URL: http://www.omhulda.se
Postat av: Johanna bagare

Tack, vad kul att du gillar oss;) Vi ska absolut kolla in din sida. Tjing!

2011-09-22 @ 14:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0