Men som jag har målat...



( å även andra inte att förglömma...tack alla, ingen nämnd, ingen glömd..=)  )

Lite tråkig bild kanske men ni får en glimt av hur det blev..Färgen är grön  men skiftar i beige, grått och brunt ibland..ganska fin och neutral ändå tycker jag. Vi ska senare upp med lite " accentfärg " i form av...???
Ja det får ni se sen..det dröjer nog ända till nästa sommar det. Men det kommer att piffa till det hela ännu mer...

Fast det finns faktiskt dem som inte ens märkt att vi målat huset?????!!!!!!!????







Men det tycker då jag, eller vad säjer ni??



..men en sak är säker..målare kommer jag aldrig bli...=((

Tjing!


Kommentarer
Postat av: A.B

Men va snyggt det blev! Som ni har kämpat, men klart blev det och skam den som ger sig. Skämmes säger jag till de som inte ser skillnaden. ;) Det är ju rena rama ansiktslyftningen. Good work! Kommer snart och inspekterar IRL. Hälsn "Blommans" käringa. =)

2010-10-05 @ 22:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0