En onsdag...

...på Kronan. Kallt ute, -17 grader.







Ulliga tussiga och vintriga piedistaler pryder vår ingång...

Vi packar upp nya saker hela tiden, idag kom en ny laddning med krukor och annat kul som vi ska kasta oss över... ;)






Malin var på "paketinslagningskurs" igår, så nu är hon full av idéer igen...





Enkelt men jättefint glöggpaket... Ibland är det enkla det vackraste!



Idag serverar vi "Nissarnas Tallrik"; prinskorvar, omelett med champinjoner, broccoli, kokt potatis m.m

inkl. sallad, måltidsdryck, bröd, kaffe/te...................... 69:-





Mmmm... Ett glas julmust till det, så känns julen rätt nära... ;)


Annars då? Ja, chefen lurade i mig ett glas "mirakelmedicin" som skulle få mig på topphumör,
(hon varnade mig i och för sig att man kunde få lite lätt rodnad på kinderna en stund efteråt, men det här är ju löjligt...)


                                               På bild: jag

Men hon hade rätt, jag blev på topphumör... ;)


VÄLKOMMEN IN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0