Men vilken dag...

..och bagarn är fortfarande kvar....

Började själv vid 3 tiden, och allteftersom klockan gick anslöt flertalet medarbetare. Vad kul vi haft , bakat, fixat oxfilélunch, bundit blomster, slagit in paket..

Nu har vi några som bokat salladsbuffé som sitter och äter precis..de verkar ha trevligt och sjunger glatt..

Några timmars vila sen upp före tuppen..det ska iväg tårtor till Vilhelmina tidigt imorronbitti. Och sen måste vi ju ha några själva också.
Det är öppet som vanligt imorron 10-14 och sen på söndag 11-13

Ja så var nästan den här veckan slut också, det går så fort så det är inte klokt.
Dags att köra pepparkaksdegs snart:)

Nästa vecka ska allt fint vi gömt nere i källaren upp...ja inte allt, lite måste vi spara på till närmare julen, men herregud va fina saker det är ( om jag får säja det själv )

Torsdagkväll ska vi ha mingelkväll igen och då lovar jag att det finns en massa nytt..vi ska även ha smakprovning av glögg och julsenap och annat gott..
Mycket varmt välkomna då!

Nu ska jag gå och göra lite, eller massor med rosor till mitt systerbarns doptårta som ska vara klar imorron då lilla Alma ska få vatten på huvudet..( hoppas bara moster hinner sova inatt så jag inte somnar i kyrkbänken ..aj aj om så vore..)

Ha d, tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Tummar upp för Söndagsöppet!

2009-11-07 @ 10:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0