We have gone bananas..=))))


Tror ni inte att det har kommit hem mer grejor??? Vi har blitt tokig på riktigt kanske??
Här är en värmeljuhållare för väggen.. Finns som lykta och ljusboll också.


 Vi har då " snöat in " totalt på minigrejor, nu har hjortronbarna fått sällskap av lingon och blåbär..


Fånga dagen..eller hur?? ( inte visste jag att dagarna som gick var livet..)


 Vad ska jag säja...har inget försvar, mer smått..




Snöbollsbarn...finns faktiskt lite större också..



Denna här var superläcker..syns inte så bra på bild men den är glittrig och lite " luddig ",frostig kanske är bättre beskrivning...




Idag blev det jultårta 2009 och bakelser..äppelsylt, kanel-äppelmoussegrädde med hallon.



Här kommer ljusbollen..inga med ljus i dock, ni får komma in och se..de lyser jättefint..

Nu blir det tidig kväll, mitt skift måste börja igen vid midnatt senast på grund av diverse levereranser..
Tjingeling...

Kommentarer
Postat av: eva

Hej! Mycket fina ljusbollar! vad kostar de?

2009-12-09 @ 19:58:31
Postat av: Karin

Jag kommer i morgon!

2009-12-09 @ 20:09:41
Postat av: Bagarn

De kostar 125:-

2009-12-10 @ 02:24:53
Postat av: Ankan

OJ! va mycke fint! Vilka julklappstips, kanon bra!

2009-12-10 @ 08:42:41
Postat av: eva

då får jag skicka marie att köpa!!:) tack

2009-12-10 @ 10:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0