Tomtar på loftet?

Nåt måste det vara eftersom jag är lite förvirrad.
Jaha ja, hur trött var jag imorse? Vi har extraöppet till 19 från och med onsdag...inte från idag alltså...suck, vad göra med en bagarj...l?

Sippar på en julmust och försöker planera veckan. Mycket att göra som vanligt och nu är det dessutom det där lilla extra som ska hinnas med. Julkakor,  marsipangrisar och tomtar.
Sen ska jag också smita härifrån nån dag eller två, så då måste jag ju fixa extra bagare.. ( men det brukar ju gå bra ).

Vi väntar även in en massa fina blommor som kommer med " hollands-Martin "..få se vilken tid han dyker upp?!

Nä detta går inte, massor att fixa innan imorron..tjing på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0