Ljushus...å fina krukor...

Har stängt för kvällen, vi hade några som myste i kvällsmörkret...en å annan saffranssemla slank nog ner..? Eller hur E ? =))

Har fotat dessa skönheter som precis är hemkomna..och mer finns det att hämta från källaren.


Har ni provat pepparkakskolan?  Härligt seg..
Och nya priner som jag smakat lite av..
Saltpralinen..den var mumsig..











Det blev inte mer än detta, som vanligt inför fredag måste jag upp extra tidigt, och extra extra inatt.
Ska leverera en liten bröllopstårta till Vilhelmina..det tar sin tid med sånt pyssel ska jag säja..

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Ankan

Åh, va gulliga hus! Ser säkert läckert ut när det lyser i alla fönstren. =) Saltpralin måste smakas nästa gång man tittar förbi.

2009-12-03 @ 21:49:57
Postat av: Evvy

hm, jag vet nog att du käka en saffranssemla när jag drog...

2009-12-03 @ 22:15:48
URL: http://warplakeevvy.blogg.se/
Postat av: M

Å huset passade så fint in i mitt kök. Älskar Kronan.

2009-12-04 @ 11:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0